Recenze (185)
Oni 2: Noční kořist (2018)
No... co k tomu dodat? Je to koukatelné nebo už okoukané téma ale na psycho temnou jedničku to nemá!! Tady máme hodně divných a nepochopených scén.
Vězni slunce (2013)
To byla chujovina.
The Curse of Hobbes House (2020)
Něco jako "asi" zombi blázinec. Proč by se obtěžovali za sebou zavírat dveře, když je honí něco jako "asi" zombie... BYLO TO DIVNÝ 🙏
Zabiják (2003)
Seagal a jeho otřesně mohutné tělo, které postrádá rychlost v boji (bejvávalo).
Neviňátka (2021)
Nečekala jsem že mi to bude tak bavit, vcelku jsem byla napnutá jak to dopadne. Bych tomu malému zmetkovi zakroutila krkem
Jednotky vesmírného nasazení (2020) (seriál)
Seriál byl vcelku chytlavý až někdy nelogicky vtipný. Když jsem si u první série říkala že to asi ne dokoukám tak teď se těším jestli bude i třetí.
Jednotky vesmírného nasazení - Nabourání do systému (2022) (epizoda)
Seriál byl vcelku chytlavý až někdy nelogicky vtipný. Když jsem si u první série říkala že to asi ne dokoukám tak teď se těším jestli bude i třetí.
Aquarium of the Dead (2021)
Vcelku mi to nutilo se rozesmívat, jak kvalitní výkony hlavních ( jestli se to tak dá říct ) postav jsou na draka.
Císařovna (2022) (seriál)
Tohle je urážka rodu Habsburků!!!!
Pan chůva, neboli osobní strážce (1993)
Tenhle film jsem viděla poprvé před cca 20 léty. A nedávno jsem si to zopakovala, pořád mi ten úsměv ucukával. Děcka mu Dávají co proto :-) Hulk Hogan s Plecháčem, na ty nelze zapomenout.