Recenze (9)
Od soumraku do úsvitu (1996)
První půle filmu je opravdu super 95%, byl jsem z toho nadšený, ale ve chvíli kdy se tam objeví upíři to za moc nestojí 10%. ve výsledku solidních 50%. Ovšem znovu už si to určitě nepustím.
Machete zabíjí (2013)
Pro fanoušky Rodriguezových filmů celkem dobrá podívana. Moc dobré herecké obsazení. Klasické ulítlé scény, krev a kousky těl všude kolem k tomu prostě patří. Podle mého solidní podívaná.
Pařba na třetí (2013)
Asi to není dobrý nápad srovnávat tenhle díl z těmi předchozími, ale nemužu si pomoct. Chybí tomu ten předchozí šmrnc, spád a vtip. Stále je to jedna z lepších komedii, ale na předchozí díly se rád podívám kdykoli znova. Tady to říct nemůžu.
Světová válka Z (2013)
Po dosti dlouhé době zase jeden kvalitní zombie snímek.
Iron Man 3 (2013)
Nejprve vydrží pád domu, zásahy z kulometu a všechno možné no a hned vzápětí ho náraz kamionu roztrhá na kousky, nehledně na to, že mu malý kluk ulomí prst.
Nespoutaný Django (2012)
To je ono! Lepší film jsem dlouho neviděl. Tarantino opět nezklamal. Takřka 3 hodiny kvalitně stráveného času.
Pí a jeho život (2012)
Věřím že 3D promítaní v kině muselo být úžasné, ale doma už to tak super nebylo. Nicméně zajímavý příběh a občasné pěkné scény z toho dělají stále nad průměrnou podívanou.
Lovci hlav (2011)
Film, který zaujme už od samého začátku. Nepříliš simpatický Askel Hennie se své role zhostil nadmíru dobře. Už dlouho sem neviděl takhle povedený severský snímek.
Captain America: První Avenger (2011)
Film, který nadchne především fanoušky marvelovských komiksů. Ovšem i pro nás ostatní to může být zajímavý zážitek. Množství dobře zpracovaných akčních scén na pozadí druhé světové války...moc pěkné. Dobrý úvod pro avengers!