Oblíbené filmy (10)
Big Lebowski (1998)
Dude, závidím ti i přes nějakou tu přesdržku, pochcanej tepich a bandu úchylnejch kámošů....Zvoní ti telefon, Dude....Já vím Donny :)). Když mě ve tři ráno vykopnete z postele, namíříte na mě lampu a zařvete, kterej že to film se mi líbí nejvíc, odpověď je jasná, Big Lebowski. Asi není úplně nejlepší, ale bavíme se o třetí ráno a já budu mít v sobě stopéro nějakýho medvěda... špička mé Top ten
Klub rváčů (1999)
Počátek (2010)
Tahle země není pro starý (2007)
Spáči (1996)
Matrix (1999)
Bratříčci W + W tohle zmákli dokonale, pro mě naprosto zlomový film, snad za to mohl i můj tehdejší věk....nicméně film, na který se kdykoliv znovu rád podívám. Pravdou je, že když jsem ho v 99 viděl poprvé, mohl jsem v klidu říct, že jsem ho tak napůl pochopil až v novým tisíciletí. Skvělý Fishburne (pro něj nejvíc padnoucí role), Anne Moss dokonalá a neskutečně cool hadry. Záporák, zlý výrostek Hugo Weaving, chobotničky, znovuzrození člověka.......dokonalost!