Poslední recenze (3 492)
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Bol to rok 2015, posledný rok môjho života na Slovensku, keď som urobil to neuvážené rozhodnutie, že som dal pred Mad Maxom v kine prednosť … ehm … Ladíme dvojke. Keď som si potom Fury road pozrel doma, bolo to prvý raz, keď som mal TEN pocit, od Matrixu. Na Furiosu som už do toho kina zašiel a bolo nás tam … ehm … päť. Je to hrozné, čo sa deje s tržbami, hlavne keď prepadne pecka ako je táto. Za mňa po všetkých stránkach minimálne o triedu lepšie, ako Duna 2. Pretože Miller > Villeneuve. BaDum, Tss.
Kaskadér (2024)
Na toto som sa tešil odkedy to ohlásili, potom som videl ten tuctový trailer a návšetvu kina si rozmyslel. A kým sa objavili nadšené recenzie, medzitým už to vyšlo. Za mňa super chémia, akčné scény tiež. Niečim mi to evokovalo 90.te roky. Asi tou romancou, tej mohlo byť venovaného ešte viac priestoru. A Johnsonov part mal hrať niekto iný; niekto, kto je väčšia hviezda (väčšia ako Gosling, čo Johnson nie je).
Pustina (2016) (seriál)
Videl som niekde (asi na MovieZone) hlasovanie o najlepší český seriál a Pustina viedla. Z veľkej časti právom, šlo by ju prirovnať k Mystic River, alebo ešte lepšie k Mare of Easttown. Vygradovaná je tá depka fakt luxusne. Vrcholom šiesta časť. Herecky je najlepšia Křenková a Dušek. Hlavne Dušek. Miestami sa mi takmer podarilo nemyslieť nato, jak karcinogénny ezoterický arcikokot to v skutočnosti je. 85%