Recenze (28)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
La casa de Stupido
Fargo (2014) (seriál)
1.seria 90%, 2.seria 95%, 3.séria 75%
Temný případ (2014) (seriál)
1. séria - 85%, 2. séria - 30%.
Perníkový táta (2008) (seriál)
1. séria - 85 %, 2. séria - 90%, 3. séria - 100%, 4. séria - 80 %, 5. séria - 150%
Podfukáři (2013)
uživateľ "honajz" to vystihol dokonale!
Zóna soumraku (1983)
1. príbeh: ***, 2. príbeh: **, 3. príbeh: *, 4. príbeh: **.
Hannibal (2013) (seriál)
1. séria - 50 %, 2. seria - nedá sa na to pozerať, výplach.
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
1. séria - 95 %, 2. séria - 95 %, 3. séria - 85 %, 4. séria - 80 %, 5. séria - 75 %, 6. séria - 65 %
Scary Movie 5 (2013)
Asi najhorších 30 filmových minút, aké som kedy zažil. Ďalej sa proste nedalo.
Bojové nasazení (1986)
"Já jsem j*bal když byl Kristus ještě ucho, a to vám řeknu, že nejlepší k*rvy, který jsem kdy měl, byly v Danangu. Až potom nějakej kok*t napsal domů, že si ve Vietnamu smočil knot a ... no a hovno spadlo na větrák."