Poslední recenze (443)
Bullet Train (2022)
Velmi dobra zapletka , do poslednej chvile drzi dej divaka v strehu. Popri tom humorn a akcia na striedacku co dodava filmu energiu a zmysel pobavenia.
Black Adam (2022)
Za mna 2 slabe hviezdy. Okrem kvality komiksoveho podania zlihal aj kostim pre Black Adama. Dwayn J. tam bol napasovany ako sardinka v konzerve. Bolo to otrasne ho vidiet v tomto obleku. Zopar peknych zaberov sa v subojoch naslo, ale to nestaci na konkurecne Marwelovky.
K zemi hleď! (2021)
No a máme ďalší ´´armagedon´´. Nový rozmer a prezentácia apokalipsy , postihnutá našu zem z tajuplného vesmíru priniesla slušný zážitok. Film má isté nedostatky ,ale zase skvel disponuje rozdelením úloh profesora a študentky na Michiganskej univerzite. Jej prostorekosť a ostrosť jazyka priamo pred prezidentkou, dáva filmu guráž. O ostatných veciach, ktoré film objasňuje niet pochýb, to je častým javom. Čo mi najviac vadilo bolo neadekvátne stvárnenie profesora a jeho synov , keď vyzerali ako keby spolužiaci z jedného ročníka na vysokej škole a nie otec a synovia. Mohli DiCapria upraviť do starejšej podoby. 80%
Poslední deníček (13)
Vsetkym priatelom - pozdrav
Dalsi rok za nami........