Recenze (1 256)
Jak funguje vesmír (2010) (seriál)
Velmi přívětivě zpracovaný seriál o tom, co se všechno děje v jednom velkém nekonečnu. Planety, galaxie, soustavy, supernovy a všechna ta zajímavá tělesa a jejich možné zákonitosti jsou divákovi představována srozumitelnou a vizuálně povedenou formou. Škoda jen, že tvůrci víc nezamakali na záběrech, které se opakují v dalších dílech pořád dokola a dokola. Nicméně prozatím zatím nejlepší dokument o Vesmíru co jsem viděl - 75 %
Most špiónů (2015)
Překvapivě nevýrazný film, který u mě nefungoval - scény, které měly působit dramaticky a emočně, se mnou nic nedělaly, na špionážní film tam bylo příliš humoru a druhý Mnichov, který jsem tak trochu očekával se bohužel nekonal a posledních několik výtvorů legendy režie stojí za starou bačkoru - 60 %
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Třetí pokračování eskapád tentokrát poměrně šik Jonesové se nese ve znamení všemožných klišé a tudíž opět zbyde pocit marnosti nad tím, jak je nutno ždímat tu dojnou krávu co to jde a z těch návratů na všech frontách zábavného průmyslu by jeden až brečel ...Nicméně se to dalo unést i díky tomu, že Bridget dostala kopec inteligence do tohoto dílu a není z ní jen tlustá, naivní machna - 50 %
Náhradníci (2009)
Dobrý nápad byl pohřben scénáristovou leností a ač se Brucík snaží jak chce, ani von ani krásná Róza to nespasí. Od Mostowa jsem při té velkorozpočtovosti čekal daleko víc, než je béčkovou podívanou - 55 %
eXistenZ (1999)
Typický Cronenberg se všemi svými vychytávkami a nechuťárnami - to je to pozitivní. Námět samotný je zajímavý, ale to podání a zpracování mě neoslobilo, takže dávám lepší průměr - 55 %
Creed (2015)
Čekal jsem přesně to, co jsem dostal - zbytečný film, který nemá co nabízí jen to, co už bylo několikrát viděno, ale líp. Creed je bez emocí, nic to se mnou nedělalo a možná je ten scvrklej Sly kupodivu to jediný pozitivum a to prosím nerube nikoho v trenkách. Už se na to vyserte, nechte spát Rockyho, Apolla, nedejbože Tommyho syna nebo snad vnuka Draga v klidu a pokoji - 50 %
Vzpoura strojů (1986)
Stephenův debut na filmovém plátně dopadl bohužel tak, že si jeden řekne - ševče drž se svého kopyta ( i když jde o adaptaci vlastní solidní práce ). Je to brak, co si budeme nalhávat - pár efektně rozmašírovaných křehkých lidiček ani hudba slavných elektrikářů to nespraví - 40 %
Sraženije (1986)
Jedna z těch nadprůměrných Kingových povídek se dočkala krátkometrážního zfilmování, solidní animace, ale to je tak vše - 45 %
Božská relikvie 2 (1991)
Neuvěřitelný Jackie v bojových a kaskadérských scénách, které jsem prostě žral - bohužel je to to jediné dobré na tomhle kousku, příběh hloupoučký, casting mizerný, takže pane Chane 3 hvězdy jsou jen pro Vás - 50 %
Forever (2014) (seriál)
Co vypadalo ze začátku na velmi zajímavou záležitost, sklouzlo úplně do směru, který jsem si nepřál - detektivní případ v každém dílu. Proč se nemohlo zůstat a postavit to daleko víc vlnu samotné mystické pointy a věnovat se bádání po příčině vlastního stavu ... ? Navíc Ioan měl fakticky slušné britské charisma, u mě velká ztráta potencionálu, škoda přeškoda - 50 %