Recenze (116)
Televizní noviny (1994) (pořad)
Neobjektivní, populistický ... Dobré leda na to, že člověk ví, co se cca. děje, ale určitě né na to, aby věřil, co o tom tady říkají.
Události (1993) (pořad)
Nejobjektivnější zprávy v ČR vůbec. Také se tu nezadívají některýma houpostma, ve kterých se jinde vyžívají.
Hlavní zprávy (1997) (pořad)
Lepší než Nova, ale to je většinou vše ... Začínali pěkně, ale teď? Manipulace s divákem stejně jako na Nově. Neobjektivní reportáže postavené jen a jen populisticky... Většinou tedy proti vládě a proti prezidentovi,,, Odpad! Ty dvě hvězdy ... to je jen kvůli srovnání s jinými relacemi. Jo! A jestli se chcete na večer pěkně vystresovat, tak si pusťte Krimi zprávy :)
Xena (1995) (seriál)
Hloooooupost. Když jsem byl malý, líbilo se mi to, ale teď už jsem starší a ... Ježíši, i psát na to komentář je hloupost! :D Stojí to za prd a tečka ... Feministický film?
Papíry (2012)
Asi nejsem cílová skupina :D. Pěkný, ale moc přeslazený ... A... až příliš nerealistický ... škoda. Samolítací vlaštovky prostě nejsou nic pro mě :D. Neříkám, že to není pěknej filmek, je, ale bral bych realističtější zápletku (př. poslední vlaštovka ji vypíchne oko ... a nebo ji alespoň trefí do hlavy :D)
Raubíř Ralf (2012)
Skvělý počin a vtipný animáč. A jako animáč určen hlavně dětem,,, Ale Tady se rodí první zvláštnost ... Proč tak dětsky zaměřený scénář, když se jedná o prostředí starší než jsem já sám :D? Nápad skvělý a i když Fix-it Felix Jr. jsem neznal, ostatní hry jsem vídával a některé i hrál na PS, nebo na stařičkém počítači :). Osobně se mi to líbilo a naštěstí ani nechyběli vtipné hlášky pro starší diváky (ano, skvěle si zaslouží titul "rodinný"). Jen se tu projevu ten jev, že už tak nějak tušíte, co bude a tak vás cesta k tomu ... může nudit ... vytrhnou vás pak jenom hlášky a efekty a to by se nemělo stát. Ale když hold musíme skončit šťastně, tak jak se tomu vyhnout, že? :D. Dále film obsahuje velký počet postav (i když se většinou jen mihnou). Ale tady už to začíná... Jak jsem psal. Dnešní děti pravděpodobně většinu z postav neznají a jen tak nepoznají (no ... pravděpodobně budou mít povědomí o Pac-Manovi a Sonicovi), a tak se původní záměr mírně vytrácí. Doporučuji proto hlavně divákům, co mastili automaty a PS (jedna)...
Hulk (2003)
Když jsem ho viděl nedávno znovu, musel jsem upravit své hodnocení. Pochopím, že některým lidem nesedí rozdělení obrazu použité v některých scénách, ale já to naopak obdivuji. Má to připomínat a znázorňovat komixovou předlohu věci ... Musím také říci, že tento film je mnohem lepší než "Incredible Hulk", což je bohužel jen citový průjem + potvora jako bonus. Proto jsem zde své hodnocení upravil.
Transformers (2007)
Zajímavý počin. Docela dobrý scénář ... ale něco tam prostě nesedlo
Alice a Martin (1998)
Nepovedený pokus natočit skvělý nápad.
Čokoláda (2000)
NEní to můj šálek čokolády :). Ačkoliv se jedná o snímek podařený