Poslední recenze (22)
K2 vlastní cestou (2020)
Hooodně ubrečenej dokument. "Vlastní cestou" - nečekal jsem novou linii, ale tohle mělo být myšleno jak? Raději o tom ani nebudu přemýšlet. Opravdu místy dost hloupé. Zajímal by mne spíš příběh toho fixačního týmu, který ji připravoval tu "padesáti procentní" šanci. Chápu, že po fyzické stránce to není jednoduché, ale příběh na celovečerní dokument, který jde do kin, si představuji jinak.
Nadaný žák (1998)
Špatně uchopená skvělá literární předloha. Škoda. Ve filmu chybí zásadní momenty (nejen konec) a tím to nepůsobí tím skvělým dojmem, jako po přečtení knihy.
Kmotr (1972)
Mně se to nějak bez těch všech souvislostí z knihy nezdá. Možná jsem na tom filmu zbytečně hledal chyby, ale s knihou nesrovnatelný.... asi jako většina adaptací. A těch 175 min? Hold když to nejde, tak se to alespoň protahuje. Za mě průměrný film, před 40ti lety možná jeden z nejlepších, ale to nedokáži posoudit.