Poslední recenze (40)
Šógun (2024) (seriál)
celou dobu jsem přemýšlel, která je verze seriálu je lepší. jestli tato nebo z roku 1980..... nedošel jsem k ničemu, obě dvě mají své kouzlo, jsou prostě super.
Fallout (2024) (seriál)
Patřím k pravověrným hráčům (dohrány 1 a 2 + Tactics, další herní díly ani neznám...) Zatím jsem v půlce a za mne super! Zábavný, krvavý, správně postapo, spousty narážek na původní hry. Jaký to rozdíl oproti sračkoidní nudě, o to víc velebené, The Last of Us......
Banda (2019) (seriál)
Kdybych hodnotil jen první dvě série, dávám bez váhání 5*.... bohužel 3. série už poněkud ztrácí dech, začíná se točit v bludném kruhu, ale i tak jde pořád o zábavný počin v rámci žánru.