Poslední recenze (36)
Grimm (2011) (seriál)
A říkejte si všichni co chcete, mě zase neoslovil slavný a dokola omýlaný the Game of Thrones. Tohle má nápad, převedení pohádek bratří Grimmů do dnešního prostředí mi přijde geniální. Ze začátku mi herci taky nepřipadali nějak zvlášť perfektní, ale po dokoukání druhé sérii se můj názor změnil. Poté co jsme i viděl zájem amerických fanoušků na letošním ComicConu, tak už času nad tímto seríálem rozhodně neslibuji. Za mě nejlepší seriál, co se v těchto dnech natáčí. 99%.
Tučňáci z Madagaskaru (2014)
Už nepatřím mezi cílovou skupinu diváků tohoto snímku. Nenudil jsem se, ale čekal jsem více. Anglický dabing mě moc nenadchnul, český mě docela zklamal, jelikož u jedné postavy z tučňáků se lišil od originálu. Nepatrně, ale bylo to prostě slyšet. Jinak mi to připadá jako příjemná tečka za téměř skvělou triologií Madagaskar (trojka byla otřesná). Viděno na Bluray. 60%
Dračí srdce 3: Čarodějova kletba (2015)
Chci zdůraznit, že jednička Dračí srdce se mi opravdu líbí. Uznávám dobře namluvený český dabing, vydařenou animaci draka a napínavý a ke konci dojemný příběh. Je to klasika. ALE tohle je snad blbý vtip?! Tak nudní a ošklivý herci s tak ubohým příběhem? To nemůže zachránit ani sebelépe vypracovaný drak. Tento snímek opravdu nedoporučuji i pro méně náročné diváky.. Budete se opravdu nudit.