Poslední recenze (6)
Paralelní světy (2012)
i když romantiku můžu, tak tento příběh mě celkem nudil :/
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
konečně teenie film, který není tuctový, ale něčím zvláštně výjimečný:)
Zabiják Joe (2011)
dobře úchylnej film :)