Oblíbené filmy (10)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Filmová série, která se stala součástí mého života. Je úžasné, že spolu s Harrym rostlo i miliony jeho fanoušků, že i po tak dlouhé době mu jsou oddáni jak v knižním tak filmovém světě a aspoň na chvíli mu vdechli život. Báječné zakončení splnilo do puntíku všechna má očekávání bez výjimky - ať už epická bitva o Bradavice nebo pochmurná atmosféra prostoupená od první do poslední minuty doprovázená nevyhnutelným mrazením.... Neplecha ukončena (100%)
Příchozí (2016)
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Procítěný příběh plný emocí(a je to nakažlivé!). Z filmu sálají neuvěřitelně reálné pocity a dojmy jsou o to silnější. Já se smál, když Charlie byl šťastný... já měl špatnou náladu, když Charlie brečel.... jedno mu závidím a to TO, že se v jistých chvílích "cítil nekonečně..." (93%)
Hledá se Nemo (2003)
Charlieho andílci (2000)
Kouzelná romance (2007)
Tímhle filmem mi Disney vyrazil dech. Skvělá animace, nádherné prostředí v NY( hlavně pak taneční scény v parku), chytlavé písničky, skvělé herecké obsazení a výkony(hlavně teda Amy Adams, kterou jsem si díky téhle roli oblíbil). Atmosféra je opravdu čarovná a pohltí snad každého. (89%)
Všechno, všude, najednou (2022)
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Avengers: Infinity War (2018)
50x a stále poprvé (2004)
Viděl jsem jednou, dvakrát, třikrát.. zkrátka tohle neomrzí. Adam Sandler nepůsobí tak přehnaně jako v jiných filmech a spolu s milou a neodolatelnou Drew tvoří skvělý pár v nádherném prostředí Hawaie. Kéž by takhle pohodových filmů bylo víc...(94%)