Recenze (67)
Simpsonovi - Speciální čarodějnický díl XXVIII (2017) (epizoda)
Jestli klasické čarodějnické díly byly parodie na horory, tenhle může fungovat jako horor sám o sobě. Už to není ani černý humor, ale humor zabitý mrazivými momenty. Úvod vrcholí totálním zmrazením lehkého úsměvu. V první povídce funguje scéna s posedlým Homerem jako čistě hororová, o to víc, že je to vlastně jediný výrazný moment v jinak ne moc zajímavé parodii na Vymítače ďábla. Prostřední povídka nenabízí zajímavého nic. Poslední příběh a sebekanibalizujícím Homerovi je v podstatě celá složená z tak zvrácených momentů, že se ani nedá smát těm vtipům (a ne jen proto, že nejsou dobré). Celkově je to asi nejznepokojivější čarodějnický díl, který se objevil.
Nekonečný příběh Posledního z Aporveru (2015)
Všechno šlo jak po másle, všichni byli kamarádi, herci skvělí, štáb úžasný, režisér výborný...tak kde je teda sakra ten film?
Pirko (2016)
Mandragora pro 10. léta.
Cyborg (1989)
Cyborg (oficiální verze) - 4*, Slinger - Albert Pyun’s Director’s Cut of Cyborg - 5*
Chatrč (2017)
Je docela úsměvné, jak u filmu s jasnými protikatolickými tendencemi všichni pobuřují, že je to křesťanská agitka :)
Hlupáček (1920)
I Take it!
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Rogue One výtečně zaplňuje mezeru, kterou v kontinuitě Star Wars zanechala prequelová trilogie.Více zde: http://www.obrazor.cz/par-slov-o-poslednich-dilech-star-wars/
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Ultimate Edition
Roswell Conspiracies: Aliens, Myths & Legends (1999) (seriál)
Akta X +Supernatural+ Bourne + Agenti SHIELD.
Křížová cesta (2014)
V podstatě dost nepochopený film, který není zdaleka tak tragický, depresivní a náboženství odsuzující, jak se o něm říká. Více na Obrazoru