Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Nejlepší seriál a první záležitost, která mě tak baví, že odolávám číst knižní předlohu a čekám na další sérii, i když u toho čekání strašně trpím. Prostě tady mě nezajímá, jak to dopadne, ale jak to bude dál pokračovat. Kecám, zajímá! Jen mi tentokrát nevadí, že se k finále budeme propracovávat několik sérií, pokud ty série budou stále tak geniální. 200 seriálových %
Sherlock (2010)
Naprostá dokonalost! Hltám každý díl. 100 seriálových %
Temný případ (2014)
První série - 100%. Druhá série - 100% a bez mučení přiznávám, že ji mám raději, než první řadu.
Westworld (2016)
Noční recepční (2016)
Televizní bondovka s krásnými lokacemi, vynikajícími herci a jedním drsným nočním recepčním. Chci Toma Hiddlestona jako dalšího Jamese Bonda! 90%
Přátelé (1994)
Tento seriál kdekoliv a kdykoliv a klidně po padesáté. 100%
Sex ve městě (1998)
Toto je čistě dámská záležitost. Kluci, nesnažte se to pochopit. Nejde o romantiku, ale o manuál ke vztahům, sexu, manželství... 80%
Panství Downton (2010)
Happy má rád Panství, takže já přihazuji hvězdičku. 100%
Koruna (2016)
Skvost! 1000%
Dámský gambit (2020)
Šachy mě naučil můj děda, když jsem byla hodně malá. Nejsem žádný přeborník, ale chápu podstatu a smysl hry. A The Queen's Gambit to dokázal skvěle vystihnout. Anyu jsem si díky letošní Emmě oblíbila a tady je výborná. 100% Seriál roku 2020. ♟️♟️♟️