Poslední recenze (33)
Pevné pouto (2009)
Po dlouhy dobe film kterej me totalne rozebral!!!
Kick-Ass 2 (2013)
Pro mě zklamání...Vůbec nechápu co tam dělal Jim Carrey kterej tam je max půl hodiny-jenom tahák na lidi.Pŕiślo mi to hrozně nudný.Kdyź si vzpomenu na předchozí díl tohle s tim nemá nic společnýho,chvílema mě mrzela i kamera při akčních scénách, kdy vůbec nevidíte co se děje.Podobně to je i se soundtrackem kterej byl v prvním díle na jedničku.Jediný co mě opravdu bavilo byl Christopher Mintz-Plasse alias Motherfucker:)Hit girl ztratila svoje kouzlo a to mě mrzí nejvíc.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Terminatora 2 vidim po hodně dlouhy době a musim řict že je to pro mě zážitek jako kdybych to viděl poprvý.Tohle je bez keců nejlepší film...už jenom z hudby mi nabíhá mráz po zádech...