Oblíbené filmy (10)
Narušení (1999)
nemůžu si pomoct, ale Winona prostě neumí hrát. jedna velká křeč. nicméně... tenhle film je srdeční záležitost (Kaysenové knížka taky stojí za přečtení)
Přízračný svět (2001)
Antonia (1995)
Král z ostrova Bastøy (2010)
Crash (2004)
Ztraceno v překladu (2003)
Padlé ženy (2002)
25. hodina (2002)
nestává se mi často, že by mě u filmu uzemnily už úvodní titulky
Velká ryba (2003)
Moje levá noha (1989)
jasně, DDL hraje úžasně, ale pro mě byl největší hvězdou filmu Hugh O'Conor coby Christy-děcko