Poslední recenze (10)
Rozhněvaný muž (2021)
tento film ma prekvapil pozitivne...pozrem si ho asi znovu :D
Avengers: Endgame (2019)
Tesil som sa na ukoncenie serie ze to bude velkolepe ,ale ostal som sklamany hlavne je to depresivne ....davam 3 hviezdicky len preto ze som MARVEL-ak
Diagnóza: Šampión (2015)
Will Smith opat nesklamal a zhostil sa úlohy doktora genialne ... inšpirovane skutočnou udalosťou. Je to silny príbeh o pravde NFL ako zakrivaju fakty o zraneniach hráčov :((( u mna to je za 4/5 ...