Oblíbené filmy (10)
Vražedná terapie (2001)
Skrýš (2010)
Výborné,výborné,tleskám...už dlouho jsem u filmu nezadržela dech abych si řekla...Ty jo,tak ono je to takhle...film nenudí ani vteřinu,vše je dokonale poskládané a logické...ve finále už mě trošku popuzovala vším prokládaná víra v Boha,ale to je jen flíček na zážitku z tohoto filmu.Výborné.
Mladý Sherlock Holmes (1985)
Love is forever...jako tento fim.je to čistá láska,ke všem postavám,příběhu,hudbě...geniání dílo
Červený drak (2002)
Mlčení jehňátek (1991)
Moulin Rouge (2001)
Zrození Planety opic (2011)
Černá labuť (2010)
Chata v horách (2012)
Pro mě každopádně the movie horror of the year...tak královsky jsem se nepobavila u horroru už dlouho,zda-li vůbec.Příběh,kterýv podstatě mystifikuje od samého začátku,aby vás provedl klasickým teenagerovským slasherem a přivedl do pekla...aspon pro mě systém skleněných boudiček ničím jiným nebyl...ještě hodně dlouho jsem přemýšlela,kolik variant mohli tvůrci využít při likvidaci mládeže určené k záchraně světa...též laboratoř a její osazenstvo perfektní,a záverečné cameo už nemělo chybu...také výborné herecké obsazení,zvlášt sjetý Marty naprosto luxusní...určitě jsem neviděla naposled,chválím za úžasný nápad,celkové zpracování,triky,obsazení...prostě horror movie of the year.