Recenze (228)
Drakobijce (1981)
Nudný děj, dosti ubohé trikové efekty, šílená hudba...děs a bída.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Moc příjemné pohádka, vizuálně perfektní.
Hundra (1983)
Dalo by se to shrnout jednou větou: Putování svérázné bloncky za šukem. No totální zhovadilost. A jak je to natočený? Fuj. Člověk, co napsal ženský Conan, to v hlavě nemá v pořádku. Jedna hvězda za její prsa.
Podezření nula (2004)
Namět vcelku zajímavý, ale rejža to totálně posral. Navíc Eckhart nemá dostatečné charisma, aby to utáhnul sám. O Mossové nemá cenu nic psát, ta by se na to měla úplně vysrat.
Šéfové na zabití (2011)
Naprosto debilní scénář a k tomu strašná nuda.
Pán šelem - Braxovo oko (1996) (TV film)
O něxco lepší než dvojka, ale daleko za jedničkou. Všichni zvířecí společníci jiní, jiný meč, prapodivný Casper... Hůř to snad ani nešlo natočit. A ta choreografie bojových scén, ajajaj.
Surfařská svoboda (2008)
Film pro milovníky hulení.
Na doraz (2010)
Nedokoukal jsem. Prostě to nešlo.
Kruh (2002)
Další příklad šíleně nadhodnoceného filmu na ČSFD. O nějákém strachu tu nemůže být ani řeč. Hudba je dobrá, ale jako celek je to nic moc. Neni to teda taková nuda jako dvojka.
Kruh 2 (2005)
Naprosto dokonale natočená a zcela perfektní nuda.