Recenze (228)
Drsňačky (2013)
Celkem nevtipná komedie se strašně dlouhýma dialogama. Seriálový režisér zvoral další film.
Hammer of the Gods (2013)
Nudná tuctovka o výletě bandy vikingů. Dokoukat to do konce bylo hodně o sebezapření.
Bratz (2007)
Pozor, hrozí vážné poškození mozku.
Já, padouch 2 (2013)
A je to definitivní. Mimoňové jsou nejlepší a nejvtipnější potvory všech dob. Akorát trojka už asi bude bez Grua.
Thor: Temný svět (2013)
Seriálový režisér Alan Taylor posral co mohl. Proč proboha nechaj takovýhle film natočit zavšivenýho seriálistu? První půlka je totální nuda míšená s romantickou sračkou. Pak příjde trocha akce (opravdu jen trocha) a zase romantika. Z toho konce bych blil. Nejdřív zmršili Iron Mana, pak Wolverina a teď i Thora. Člověk jde na takovýhle film do kina kvůli akci a efektům, ne aby se koukal jak si tam furt někdo vylévá srdce a končí jako superhero kvůli babě. Asi je to moderní. Ani se nevyplatí čekat na závěrečnou scénu po titulkách.
Holka s prknem (2011)
Na romantickou komedii to docela šlo. Sympatická obsazení, Rakouské Alpy (to já můžu), napřeslazené, akorát trochu předvídatelný děj. Skoro od začátku už víte, jak to dopadne.
Láskou praštěná (2003)
Komedie? Za celý film sem se ani jednou nezasmál. Po dokoukání my přišla na mysl jen jediná otázka: O čem to kurva bylo?
Halo 4 - film (2012) (seriál)
Asi určeno jen pro fanoušky Halo. Já to nikdy nehrál, proto sem se při dívání na tuhle divnou věc moc nebavil (viděl jsem jako film). 50 minut totální nudy, pak trocha boje, dvouminutová sekvence co pár věcí objasní a konec.
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Scénaristi musej být smažky, jinak si to nedovedu vysvětlit.
Neodolatelná (1999)
Varování, hrozí trvalé poškození mozku!!! Kouzelný krab, spousta mlhy, debilní děj, kulisy, na kterých je vidět víc než normálně, že to jsou kulisy a samý neherec.