Recenze (228)
Zálesák (1996)
Debilnějc natočený akční scény sem v životě neviděl. Whack musí mít v hlavě řádně vymeteno.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Stopáž je fakt šílená a občas je vidět umělé natahování, které způsobuje nudu. Zkrátit na dvě hoďky a bylo by to v pohodě.
Cyborg (1989)
Na to se nedá koukat!!!!
Horší už to nebude (2006)
Horší už to opravdu být nemohlo jako ostatně všechno, kde hraje Will Ferrell. Klasický hloupý béčko s trapným humorem.
Něco jako komedie (2010)
Naprosto dokonalá, ve všech směrech perfektní, parádně nevtipná, absolutně nudná sračka!!!!!!!!
To byl zítra flám (2010)
Ubrat slova kurva, zkrátit monology Roba Corddryho a bylo by to podstatně lepší.
500 dní se Summer (2009)
Naprostá hovadina. U některých filmů si říkám, proč vůbec vznikly a jaký mají smysl. Tohle je jeden z nich. Herci se sem absolutně nehoděj, za celý film sem se ani jednou nezasmál a navíc sem asi dostal alergii na Zooey Deschanel. Prostě hnus.
Řežba v Tombstone (2013)
Jeden z nejlepších ďáblů. Akorát za tu kameru bych někoho zabil, obzvlášť při přestřelkách.
Ženich na útěku (1999)
Ta to byla docela síla.
Hurá do Afriky! (2010)
Určeno pro ty nejmladší. Pro dospělého člověka celkem nekoukatelné. první polovina je strašná nuda, nic se neděje a sěj přeskakuje z jednoho příběhu na druhý. Časem se to srovná a později jsem se i párkrát zasmál. Jako celek je to ale dost špatné.