Recenze (141)
Atlas (2024)
Nevim jak ostatní, ale já jsem teda žádný spektákl s rozpočtem 300 mil. nečekal. Věděl jsem, že jdu do filmu na VOD od Netflixu a to jsem taky dostal. Scénář je sice krásně hloupoučký, ale ne zas tolik, aby to neodsjepalo a člověk se nepobavil. Slušný efekty a atmosféra, jen chybí trochu základní fyzika a hapruje vůbec hlavní zápletka, ale budiž, na béčko dost dobrý.
Ukryta sieć (2023)
Skvělý námět a zpracování, dobře zahrané, ale nemám rád tyhle otevřené konce, které nechávají až příliš na divácích. Jako by film někdo ustřihl a zbytek se rychle nějak dohrál. Ne, že bych to nepochopil, ale působí to skoro vždycky spíš jako scénáristická bezradnost. Vyznění: pedofilové jsou fuj, akorát do toho nesmí vstoupit osobní dilema? Trochu slabší scénář, bohužel.
Josef Fritzl: Příběh zrůdy (2009) (TV film)
Jasně, pojďme všichni hromadně jako v diskuzi na Novinkách zmrskat "tu zrůdu", nehodnotit kvalitu dokumentu. Je mimochodem příšerná. Informační hodnota nula, přiblblé a nicneříkající rozhovory s blízkými freundy, co "dlouho tušili, že je něco blbě", ale skutek utek a povzdechy nad čirou hrůzou, nic jiného. Někdo to spíchnul za odpoledne, odfláklejší "dokument" jsem dlouho neviděl. P.S.: mamlas co kroutí hlavou nad svým psem co často hrabe do podlahy a štěká, má být za mrížemi a ne si honit triko v televizi.
Případ Stodolovi (2024) (seriál)
Totálnímu a neodpustitelnému pochybení celé východočeské kriminálky se měl dokument věnovat přednostně, místo toho si vybrali tvůrci senzacechtivé rozpitvávání případu, ke kterému už bylo řečeno vše. Roztahanost a bulvárnost celého seriálu určeného jednoduššímu nováckému publiku se dala asi čekat, zpracovat celý materiál šlo ale o dost líp. Řádění toho dua troglodydů mi samozřejmě do hlavy nejde.
Život není krásný (2008) (amatérský film)
Amatéřina nejhrubšího zrna. Ale zábavná :)
Párty Hárd (2019)
Některým fórům, situacím a hláškám jsem se fakt hodně zasmál, fotřík, Grundza chemik..., ale další dost cringe, tenhle fekál mě nebavil ani v pubertě. Každopádně roztomile amatérské a docela originální, dalo se.
Iluze na prodej: Podvod jménem Generace Zoe (2024)
Dokument o klasické bandě nesvéprávných chudáků, kteří naletěli dalšímu vychcánkovi. Tady s tím rozdílem, že tohle bylo opravdu v obřím měřítku. Nahrávala tomu podle mě mentalita Argentinců a podobně "smýšlejících" obyvatel latinské Ameriky, se svojí pobožností, naivitou a vrcholem životních snů v kutálení zlaťáků. "Položil na zem krabici a v ní bylo 200 000 dolarů, nic krásnějšího jsem v životě neviděla!". Docela na to seděla slova zaznějící přímo ve filmu: "Argentina je bohatá, ale duševně zbídačená země". Ať se na mě nikdo nezlobí, pokud někdo falešně zpívá do karaoke a lidi mu nadšeně v transu tleskají a mávají rukama, pak nejsou prostě psychicky v pořádku. Dokument samotný povrchní, zdlouhavý a plný vatoidního blábolení o ničem.
Bastard (2023)
V tomhle filmu mi nechybělo nic.
Spisovatelé (2012)
Souhlasím s uživatelem Superpero, vykalkulovaná, "nezávadná", povrchní, dojímavá limonáda. Pro teenagery možná funguje a cítí v tom něco víc, ale já jsem takhle sterilně a hloupě teda v tomhle věku emoce neprožíval. Úplný propadák to není, jakési náznaky inteligentnosti tam jsou, ale v podstatě blbé jak Beverly Hills a podobné.
Becky (2020)
Jediný problém tohohle filmu je, že na béčko je to málo vtipný. Ale třeba honit někoho a křičet na něj: "Zpomal!", to mi utkvělo :)