Poslední recenze (3)
Matky na tahu o Vánocích (2017)
Uf! Dodívala jsem to na dvakrát. Po hodině jsem to vypnula s tím, že víc už fakt nedám. Jenže pak ve mě hlodal hlásek, co když to nakonec nebude tak zlé. Cha! Bylo. Jednu hvězdu bych dala za výkon Christine Baranski, která ač nesnesitelná, arogantní matka Mily Kunis, tak ji vystřihla výborně. Stejně otravní jako v jedničce byli Justin, Jesus, nebo jak se vlastně jmenoval Amyn přítel a zejména opět Kathryn Hahn. Trapný a žumpoidní humor. Ale jo, svý fanoušky si najde.
Sváteční rande (2020)
Škoda, mohlo to být dobré. Ze začátku oba hlavní představitelé byli fajn, jenže pak mě Sloan začala poměrně otravovat. Začala se chovat jak nána. A to je u takovýchto filmů pak problém. Nepopírám, že sem tam jsem se i zasmála. Nicméně většina filmu byla taková nanicovatá, moc velký dojem nezanechala. Jak jsem psala, mohlo to být dobré.
Pokání (2007)
Neskutečně smutné. Viděno dvakrát a už to asi ani nechci vidět.