Recenze (95)
Návrat do Modré laguny (1991)
Jednička neměla mít pokračovaní. Tento "nechtěný potomek" je to, co se dá očekávat od filmu, který neměl děj už v první díle.
Modrá laguna (1980)
Hezká příroda, ale o té ten "film" bohužel není.
Ali G Indahouse - Film (2002)
Komedie? Kultovní? Humor hodný adolescentní mládeže, soulož ministra s koněm, spousta jiného exkrementálního humoru, nesympatický hlavní hrdina a více méně nezábavný příběh. Ekvivalentem je opravdu podařená taškařice Klub sráčů. Je to opravdu odpad a to toxickej...
Krokodýl Dundee v Los Angeles (2001)
Po dobrém prvním dílu a slabším druhém jsem od trojky nic nečekal a musím přiznat, že mě překvapil - no spíše šokoval. Je to nudná posloupnost tucetkrát viděných scén, buď přímo v předchozích dílech nebo v jiných "komediích".
Den mrtvých (1985)
Moc mě to mrzí. Po dobrém prvním a úžasném druhém je třetí díl slabota. Opomíjím zombie jatka, protože o ty v této serii nejde. Atmosféra i smysl filmu je opět výborný, ale zkrátka tomu něco chybí. To něco je slabší děj a nedostatečný důraz na charaktery hlavních postav. Navíc některé postavy jednaly opravdu hodně nereálně. Doufam, že pan Romero brzy natočí pokračování, kterému bych rád dal o nějakou tu hvezdičku víc. Jen tak na okraj - uvodní scéna je genialní.
Loď duchů (2002)
Moje hodnoceni je značně neobjektivní (film jsem neviděl), protože se u něj prostě nedá neusnout. NUDA, NUDA a čistokrevná NUDA.
Gothika (2003)
Nuda, šed, průměr. Natočí někdo v brzké době DOBRÝ horor nebo budeme muset nadále trpět podobné polotovary. Děsivé je pouze to, jak umí Halle Berry "skvěle" přehrávat.
Dům hrůzy (1999)
Je to otřídu menší odpad než Loď duchů, Zámek hruzy či Gotika, ale to je jediné plus tohoto paskvilu.
Vincent (1982)
Velmi povedený kousek, který vždy dovede pobavit, zaujmout. Nepřekonatelná Angličtina - jednoduše nenadabovatelné.
Návrat oživlých mrtvol 2 (1988)
Oproti prvnímu dílu je zde sice více hlášek, více záhrobního humoru, ale celé se to ubírá po špatné koleji. Tato serie je zkrátka propadák se vším všudy.