Poslední recenze (7)
Spectre (2015)
Pro někoho může být tahle Bondovka zklamáním, ale záleží na tom, co očekáváte. Už to prostě není ta klasika plná akčních scén zvratů a vychytávek od Q. Nicméně je to pořád zábavné. Jediné co bych vytknul je, že Christoph Waltz nedostal tolik prostoru, aby zahrál pořádnýho záporáka, tak jak to umí a příběh byl celkově hodně předvídatelný.
Chlapectví (2014)
Zajímavě pojatý příběh s herci, kteří dospívají a stárnou přímo před kamerou. Během skoro 3 hodinového eposu jsem netrpělivě čekal na nějakou superpoitu, která nepřišla.....ona totiž žádná není, jak se dozvíme na konci filmu. Celé kouzlo snímku je v tom, že máte pořád pocit, že tohle už jste někde zažili a netrpělivě čekáte na další životní kapitolu.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Po průměrné jedničce a trapné dvojce, je trojka bezkonkurenčně nejlepší díl. Nečekejte žádnou intelektuální zábavu ani oskarové ambice. Je to zábava s jednoduchým scénářem z 80. let, kde se parta důchodců, ke které se připojí omladina z generace Y, snaží udělat pořádek. Sly je pořád stejně oteklej s naběhnutýma žílama, Mel Gibson hraje výborně záporáka, kterýmu to všichni ostatní kazí a Antonio Banderas je dokonalej magor. Prostě "Postradatelní" jak se patří......