Recenze (20)
Příběhy ze života Alžběty, kněžny Čachtické (2008)
o co vám jde dyť je to docela pěkné lesbické porno:-D
Kult hákového kříže (1998)
chtěl sem tu přidat komentař ale už je mi z těch kecu zle....
Miami Vice (2006)
strašně luxusní, strašně kýčovité, strašně všední........ale docela zábavné
Město bohů (2002)
jim zkuste někdo pustit 50centa a podobné severo-amerikány:D
Temný obraz (2006)
this is fucked up.....
Moulin Rouge (2001)
lacinné umění ale proto tak krásné
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
bohužel:(.....nickolson byl šupa, ale četl sem před tím knížku a tím se mi ten film snížil........
Romeo a Julie (1996)
nejsem zrovna fanda do romantiky, ale tenhle film mě překvapil jak pojetím staré Shakespearovi hry tak i celým celkovým zpracováním filmu.Tenhle slaďák mě dokázal natolik uchvátit, že jsem se od začátku filmu nevzdálil od obrazovky
Koyaanisqatsi (1982)
vážně strhující hudební stránka a docela ušlá vizuální skládačka mimo to originalně kritizuje dnešní společnost.........
Vymítač ďábla: Zrození (2004)
myslim že stejně nikdo nedojde až tak nízko, aby došel k tomuhle komentáři takže nač zbytečně plýtvat slovy........hodnocení mluví za vše