Recenze (23)
Babylon (2022)
Nejvíce random chaotický film o ničem, který jsem kdy viděl. Možná ještě horší, než Tenkrát v Hollywoodu.
Westworld (2016) (seriál)
První série měla nápad. Dalo se na to ještě koukat. Bohužel o druhé sérii se nic z toho říct nedá, neměl jsem sílu ji už ani dokončit...
Cesta do Ameriky 2 (2021)
108 minut nudy a reklamy na všelijaké sponzory.
Cobra Kai (2018) (seriál)
Kopie Romea a Julie, kopie originálu. Jen jiní (stejní) herci zasazeni do jiné doby. 3*
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Tak takhle Quentine teda ne! Na to se nedalo koukat! Směsice naprosto do sebe nepasujících scének, kdy možná dvě tři za něco stály... Neskutečně nezajímavý film, kde nic nemělo hlubší smysl, žádný příběh, pouze vágně na sebe jednotlivé scény navazovaly, zbytečně dlouhé a nudné. A to, že si překroutili historii a k vraždě Sharon Tate a dalších nedošlo, to vě už tu pachuť v puse přebít nedokázalo... 2/5
2001: Vesmírná odysea (1968)
Ať se na mě nikdo nezlobí... Před padesáti lety to muselo být něco, ale dnes (2018) se na to dá dívat jedině totálně zhulený...
Olověná vesta (1987)
Film měl končit před Vietnamem, po vy-víte-čem. 3*
Řada nešťastných příhod (2017) (seriál)
Nemůžu se zbavit srovnání s filmem, který je dle mého ve všem lepší. Count Olaf v podání Harrise nedosahuje Carrymu ani po paty. Dětští hrdinové jsou taky v seriálu nemastní, neslaní.
Svět na houpačce (2014)
Ikdyž mi nakonci filmu ukápla slzička, tak si myslím, že z toho námětu šlo vytřískat víc. Mohlo tam být více "srandiček" i více rozporů mezi manžely. 3*
Chlapectví (2014)
Po půli filmu jsem se koukal, kdy to skončí. Poslední dvě epizody jsem přeskočil a když ani v posledních pěti minutách nebylo žádné poselství, tak jsem to vypnul. Dvě hvězdy za Ethana Hawka a všechny manžely dohromady. Třeštíková to teda umí lépe.