Oblíbené filmy (10)
Den před krizí (2011)
Sunshine (2007)
Počátek (2010)
Anonym (2011)
Výborný film, jeden z mála, čo právom nosí označenie "historický", nakoľko študujem históriu, intrigy na panovníckych dvoroch neboli tak dobre vykreslené v žiadnom filme (o ktorom viem). Mnohí kritizujú réžiu a miestami divoký strih, časové skoky, ktoré mne osobne nevadia, skôr dodávajú filmu dynamiku, no osobitná poklona odo mňa patrí scenáru, ktorý sa veľmi dobre držal údajnej legendy o osobe Shakespeara, v ktorej je veľa, ak nie celá, pravdy.
Na hraně zítřka (2014)
Za všetko čo vidíme na plátne skoro vždy môže scenárista. Aj tu tomu bolo tak. Obrovské prekvapenie, výborné charaktery postáv a strih, ktoré tak dokopy sadli aj s réžiou, že všetci, čo v tom mali prsty si môžu pekne potľapkávať po pleci, lebo je to určite vrcholom ich kariéry.
Nevědomí (2013)
Tá obrovská teatrálnosť Vás pohltí, pastva pre oči a uši. Veľká škoda, že som to nestihla v kine Čo sa týka obsahu, má to svoje muchy, občas len malý komár, inokedy obrovská mäsiarka :) ale to prevedenie Vás dostane do takej mieri že pochybujem, s výnimkou oka znalca, že to si to vôbec uvedomíte
Vzmuž se (2015)
Niektore momenty zavanaju americky trapnym klise ale! v konecnom vyjave sa uplne stratia. Zachodova scena top. Uzasny Simon Pegg
Daleko od hlučícího davu (2015)
Jana Eyrová (2011)
Nevýslovná krása, presne takto by mali vyzerať adaptácie kníh, bravúrne napísaný scenár, to najpodstatnejšie podčiarkuné výkonmi správnej konštelácie hercov, či už v hlavných alebo vedľajších a dostanete presne toto, ako tento film. Knihu som čítala a musím povedať že s filmom sú si v mnohom seberovný, miestami aj lepší ako kniha, tak čo viac si želať.