Recenze (107)
Jiný život (2019) (seriál)
Jestli chcete rasově , transgenderově ,lesbisticky a polygamně a vyváženou feministickou sračku ,tak jste narazili na správný seriál a hurá na něj.Výron v noze mě k němu přivedl.A co sem viděl?Nekonečně dlohý kecy v klecy a když je člověk začně přeskakovat,tak o nic nepřijde. No a na konci první sérky vám bude úplně u p*dele co ti Acháti chcou.Protože druhou lajnu si dáte jedině po lobotomii a na tu nehodlám jít.Proč 2 hvězdy. Za nápad a vizualizace zbytek je odpad
Projekt Adam (2022)
Pěkná ,vtipná ,rodinná odpočinkovka která dá tu a tam zavzpomínat na "starý dobrý" časy . Nicméně znovu ji vyhledávat nebudu
Boba Fett: Zákon podsvětí (2021) (seriál)
Jak začít. Když sem nějak potřeboval zabít den abych mohl regenerovat v naprostým klidu,taxe tohle hodilo. Děj je plitkej a rozhodně na něm nestojí celá série. Nicméně sem to osobně pobral tak jako by sme se všichni měli zúčastnit jakési návštěvní šnůry po předešlých známých a koukali tak na to co se komu přihodilo mezi tím co sme je neviděli. Někdy sou ty kecy nudný a o ničem a Boba Fett ja nakonec fakt sluníčkář. Nicméně ten regenerační boxík bych si zakoupil.Nevíte někdo co je to za značku a gde to prodávají :-)
Není čas zemřít (2021)
Když sem nedávno viděl v TV Thunderball s nejlepším bondem všech dob a porovnám to s touhle nekonečně dlouhou novinkou s posledním vytoupením Craiga.Bojím se dalšího pokračování........Myslím že to jde z kopce a to sem zapálenej fanda 007. Dalši novinku už si nejspíš nepustím.Není o co stát
Stranger Things (2016) (seriál)
Ehm......................................... Přemejšlel .................................sem.............................. jak.............................. ten ......................šeroš.................................... popsat........No....,.A .............zjistil sem........................................že....................................úplně ....................to ..................nejpodstatnější.......................už .......................tady................................................napsal....................................Verbal..............................................A .............................................myslím......................................že ......................................................úplně......................................................přesně ..................................................................popsal............................i............................tu.......................................laktační................................................................hysterii............................Zajímavé............................................................. :-/
Eternals (2021)
Nějak sem celou tu neuvěřitelně a nesnesitelně dlouhou dobu přemejšlel proč ten film vůbec vznikl. Snad jen proto aby sme věděli že superhrdinové pochází ze všech koutů světa a všichni (krom jednoho) mají rádi lidstvo. A že Branželíně už došly peníze taxe tam šla mirnix tirnix producírovat aby se nám připomněla,jenže zub času je nekompromisní. Absolutní ztráta času.Sociopatní nuda :-( Chválím za efekty,ale ty takle dlouhej film neudělají
Zelený rytíř (2021)
Dvě hvězdy za efekty a snahu něco říct.Ale od půlky sem se ztrácel. Neznám tento příběh a film mi to moc neulehčil.Navíc šílená stopáž.Takže tak
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Na to že sem k tomuto filmu přišel jako slepej k houslím na letošní dovči v kině musím dát 4* Vůbec sem nevěděl do čeho jdu ale nakonec sem se bavil i zasmál. Navíc sme ,po doporučení, k tomu měli půllitrový vinný střik s brčem sebou takže :-). Konec už byl roztahaný ale celkově si myslím že to fungovalo. Ale vyhledávat ho znovu nebudu. Prostě jednohubka
Zákon gangu (2008) (seriál)
Dlouho sem přemejšlel co napsat o serošu kterej z nudy sleduju v lokdaunu. Takže. Vodvážu se a prohlásím toto. Je to v podstatě propracovanej Odpadlík. Samozřejmě sem po revoluci nosi džisku a tak dále. Ale v roce natočení první sérky (2008) by každej kdo by v ní vylezl a ještě si tam napsal že je kápo toho a toho gangu vypadal jak emzák. Takže to hodnotím tak ž pro motofans je to fajfka a pro normální bělochy ( bohužel si nedovedu přirovnat genderově vyvážený ekvivalent ) je to vo hovně. Ron Sperman je neofiko taťka Čárlího Homida a vše má pod kontrolou vševědoucí babča Kejty Sága. Nuda na nudnej večer
Mrazivá past (2021)
Taxem se i přes ne příliš dobré recenze na to dílko mrknul. Musím uznat,že i když se to motalo v mantinelech 80-90´ let tak to bylo drahnou chvíli na pohodu.Bohužel jen do přejezdu jezera. Paxe tam začaly kupit nelogičnosti který nelze odpustit a za nejhorší považuju přepřáhnutí návěsu z kamionu na kamion na cestě stejně široký jak kamion (jaxe vyhli) a pak hned proč to vlastně přepřahali když je padouch v tom kamionu v pohodičce honil. Voči sem měl jak kokosový vořechy a těžce sem nechápal. No a závěr s tou záchranou byl v duchu : A přijel princ na bílém koni a konec. Nudnej film na nudnej lokdaun. Určitě si na něj už nevzpomenu