Recenze (177)
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Očekávání velké, výsledek průměrný. Nebýt Jana Ciny a Anny Fialové, dám o hvězdu měně.
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Tohle bolelo.
V karavanu po Česku - Jihočeský kraj (2021) (epizoda)
Mám Jižní Čechy rád a na tento díl jsem se těšil. Jsem rád, že zmínil Plástovice, což je takový neobroušený klenot, který si zaslouží stejnou pozornost, jako nedaleké Holašovice. A za Kratochvíli velké díky, nebyl jsem tam strašně dlouho. Paní z bizoní farmy se mohla trošku více rozpovídat, ale bylo to opět velmi milé a za takové pořady České televizi děkuju.
Zlatá maska (2020) (pořad)
Já už v českém televizním éteru viděl leccos, ale větší sra*ku jsem v prime time ještě asi neviděl. Co tohle jako mělo být?
Trhák (1980)
Nevím, jestli je to má nejoblíbenější hudební komedie, ale vždy měla, má a mít bude čestné místo v mém srdci. Svěrák a Smoljak tu předvedli to nejlepší, co uměli. Scénář je plný nádherných vtipů, dvojsmyslů a nápadů, které jinde neuvidíte. Vágner, Uhlíř, Skoumal a Hádl napsali skvělou hudbu, kterou si dodnes čas od času zpívám a pouštím. Obrovské množství legendárních herců, mezi kterými vyniká pochopitelně Matuška s Abrhámem, ale ani další se nemaj za co stydět.
Pelíšky (1999)
Nic lepšího už Hřebejk nenatočí.
Dabing Street - Jiří Arch (2018) (epizoda)
Čekal jsem asi něco jiného, ale i tak flintu do žita neházím. Hezké momenty to mělo a nebylo jich málo (Bartoškův projev v krematorium, dopisy do studia), natočené to bylo moc pěkně a všichni hrají co mají a nikdo se nesnaží být za sebe. Tři hvězdičky dávám jako úvodní výstřel, uvidíme co dál.
Až po uši - Epizoda 1 (2017) (epizoda)
První epizoda druhé série je taková hodně rozehřívací a doufám, že se to dále zlepší.
České moře (2017) (pořad)
Po prvních třech epizodách jsem nadšený. Krásný humor!
Pokoj s vyhlídkou (1985)
Hrozně milý film, ze kterého máte po skončení úsměv na tváři.