Recenze (113)
Ranhojič (2013)
Keby som nečítala knihu, tak napíšem, že film je parádny......ale......keďže knižku som čítala a doslova ju hltala očami, tak napíšem len toľko, že s predlohou to nemá takmer nič spoločné. Jasné, porovnávať knihu s filmom sa nedá lebo kniha je ďaleko obsiahlejšia, lenže tu bolo toľko rozporov, že mám pocit akoby som videla celkom iný film. Napriek tomu hodnotím veľmi kladne a určite odporúčam.
Hon (2012)
Film, ktorý vo mne vyvolal hneď niekoľko emócií...hnus, nádej, plač, zovreté hrdlo počas celého filmu. Ako málo stačí k tomu, aby sme zmarili jeden ľudský život...
Taková zvláštní rodinka (2001)
Andersonove filmy sú neni pre každého, ale ja mám naopak ten jeho svet a tie postavičky, ktoré vytvára vo svojich filmoch fakt rada. Veľmi príjemný film.
Strom života (2011)
Film, ktorý som začala pozerať hlavne z dlhej chvíle sa asi po pol hodine stal filmom, ktorý som začala milovať. A tá hudba! Dokonalosť sama...
Nejvyšší nabídka (2013)
Brilantný film od A po Z. Dokonalá kamera, dokonalá hudba, skvelí herci...silný príbeh! Celé 2 hodiny som neodtrhla oči z obrazovky. Už dlho so mnou film takto nezamával.
Zlaté manželky (2014) (pořad)
Zbytočné ako voda v koši.
Divnej týpek (2009)
WTF??? Stopnuté kdesi v polovici...ďalej to moja psychika neuniesla. Už dlho vo mne nič nevyvolalo tak silný dávivý reflex ako toto.
Milujte svého zabijáka (2002)
Celé zle...!
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Tak krásne je v seriáli zobrazený život a smrť, že človek má pocit akoby bol súčasťou každého jedného dielu a že treba brať život tak, ako príde...aj s tým dobrým, aj s tým zlým. Každý diel je nabitý emóciami a záverečná časť bola pre mňa extra silným emotívnym dojákom. Každý seriál, každá séria = 100%.
Diktátor (2012)
Čierny humor, tak to ja moooc rada. :) Výborná komédia a pôrod v obchode nemal chybu. "Mám smutnú správu, je to dievča, kde je smetný kôš?"