Oblíbené filmy (10)
Sherlock Holmes (2009)
Robert Downey Jr. je môj miláčik... Knihy Sherlock Holmes- to sú moji ďaľší miláčikovia. Hudba Hans Zimmer- nové plus. A Keď sa to všetko sklbí s dobrým scenárom, réžiou a kamerou; voliá, skvelý film je tu. Nenudila som sa ani jednu sekundu a aj keď to bolo trochu iné od knihy, (veď také sú filmy skoro vždy, nie?) musím priznať, že som sa zamilovala.
Počátek (2010)
NAJÚŽASNEJŠÍ FILM, minimálne jeden z najúžasnejších. A je to dokázané aj v rebríčku ČSFD. Dokonca mi príde 89% málo. Aspoň takých 95%. Od začiatku až do konca ma film zaujal a ledva som prežila, pretože som miestami zabudla dýchať. Z konca mám rozporuplné pocity. Som rada a zároveň aj nie, že dali taký neistý koniec, ale myslím, že bez neho by to nebolo ono. Aspoň sa mám nad čím zamyslieť. Film som videla trikrát a chystám sa pozrieť si ho znovu. Ak si ho niekto nepozrel, najväčšia chyba jeho filmového života.
Nedotknutelní (2011)
Zábavný príbeh, ktorý mi nepríde ako citové vydieranie (narozdiel od Tetsuo-napr.). Myslím, že keby chceli citovo vydierať, dalo by sa to aj oveľa viac. Hudba bola skvelá; klavír milujem. No vrátim sa k tomu- zábavný príbeh. Ono je to skôr teda zábavný scenár. Herci boli tiež skvelí a v ich podaní to bolo ešte vtipnejšie. Čo ešte dodať? Takéto filmy by sa mali určite častejšie natáčať.
Pýcha a předsudek (2005)
Thor (2011)
Iron Man (2008)
Avengers (2012)
Hačikó - příběh psa (2009)
Prvý film, ktorý ma dokázal skutočne rozplakať.