Recenze (717)
Hodinářův učeň (2019)
Hodně hustá Plodková, nic jiného mi z téhle pohádky v hlavě asi nezůstane..
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Což nemám v naší kotlině dostatek krásných hereček? Ale jinak to bylo takové zvláštní se všemi těmi hvězdami a hvězdičkami
Čertí brko (2018)
Čerti jako parta pitomců, chlastajících v hospodě, prapodivné postavy okolo, no prostě divnota
Najednou jsme rodina (2018)
Pro mně strašně blízký příběh, Moc se líbil, protože ukazuje touhu po potomkovi přesně takovouo jaká je, tedy ohromnou , tak ohromnou, že člověk hodí všechno za hlavu a jde do osvojení i s tím rizikem, že to může dopadnout všelijak, A správně ukazuje taky to, že nakonec dospěláci zjistí, že vůbec nejde o jejiich touhy a potřeby!
Vlastníci (2019)
Tak tohle nemělo chybu! Pan Havelka asi absolvoval hodně schůzi SVJ, protože jinak nic takhle trefného, takhle smutně pravdivého nedokázal napsat. Strašně jsem se bavil!
V síti (2020)
Zvedal se mi žaludek. Suprově vymyšlená záležistost odhalující děsivé dění kolem nás. Sice skvělé, ale hrůza!
Na střeše (2019)
Nakonec to nebylo marný, solidní závěr, solidní herci, kde ani jeden nehraje na úkor druhého, prostě dobrá věc, nebylo to ani moc hutné, takže koukatelné pro všechny. Akorát tedy čeho si nejde nevšimnout velká inspirace Eastwoodovým Torinem!
Pražské orgie (2019)
Film dost o ničem, filmů o útlaku společnosti jsme viděli již hodně a možná ještě víc, a všechny působily tak že bylo vidět že utlačovaní hrdinové trpí, tady to budilo dojem, že všichni se všema pohodově šoustaj a nic jim vlastně nechybí……..
Nejhorší obavy (2002)
Moc se mi to nelíbilo, román jsem nečetl a jsem fanouškem pana Forystha a viděl jsem pár filml podle jeho románů tak vím, jak je, až na vyjjímky, těžké převézt špionážní román do filmu! Ale tohle bylo prostě slabé
Ženská na vrcholu (2019)
Po ¾ hodině sledování jsem se šel vyzvracet a polil zeď vodou a sledoval jak schne, bylo to mnohem zajímavější!