Recenze (717)
Chata na prodej (2018)
Tak tohle bylo něco tak mimo mé chápání že jsem si nakonec nebyl jist, jestli se mi to nezdálo….
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Sice je to místama pitomé jak dopoledne o zkouškách, ale je to prostě plné základních věcí jako je čest, odvaha a přátelství. Prostě mládí
Staříci (2019)
Nakonec to nebylo marný, Schmitzer ve své, téměř už, tradiční poloze zapšklého protivného dědka. Je to taková vlastně roadmovie tentokrát ale na cesta na svobodou, ale za pomstou
Mys hrůzy (1991)
Jeden z nejlepších filmových psychoptů v akci, de Niro s v roli opravdu vyřádil, ale to neznamená, že Nolte by hrál špatně! Škoda jen toho hausbotového konce, ten mi přišel přeci jen přitaženej za vlasy.
Sexmise (1983)
Něco málo koziček, ještě méně chupatejch ku.diček a obrovská nálož hovadiny………
Nebeští jezdci (1968)
Pěkná podívaná, s přihlednutím k době, ve které film vznikl, se jedná přímo o moc pěknou podívanou!
Případ Pelikán (1993)
Solidní thriller s ekologickou zápletkou. Washington tradičně skvělej a Pretty woman mu velice solidně sekunduje. Ale není to úplně film ze kterého bych si sednul na zadek
Teroristka (2019)
Zvláštní film, který se nám snaží ukázat, že dobro zvítězí, byť k jeho vítězství je použito nedobrých prostředků.
Smradi (2002)
Pro člověka, kterému se adopce stala vlastním tématem, je to hodně zajímavá sonda do možných dopadů na další život. Nevím jestli to tak bylo míněno, ale beru si z filmu to, že rodina je nejvíc i kdyby se sousedi a celá vesnice stavěli třeba na hlavu.
3Bobule (2020)
Dost nepovedená záležitost. Příběh je hodně přitaženej za vlasy a nemá ho co zachránit, ani lehce uvadající krása Terezy Voříškové a bohužel ani nevadnoucí krása Pavlovských kopců a jižní Moravy vůbec