Recenze (49)
Rod Draka - Osvítíme cestu (2022) (epizoda)
59 minut nudy a jeden mrtvej teplouš. Hodnocení ostatních doopravdy nechápu.
Tmavomodrý svět (2001)
Tak hezký film a přitom tak smutný. Nejdřív zrada od spojenců a pak komunisti, co zavírali hrdiny, co se nám snažili zachránit zem. Duraci!
Moonfall (2022)
Nechápu místní komentáře. Když jsem na to šel do kina, tak jsem čekal film nabušenej efektama a tak trochu kravinu. Přeně to jsem dostal. Nikdo přece nečkal, že to bude druhej Interstellar. Myslim si, že když od toho nic nečekáte, tak to i celkem pobaví. 3 hvězdy úplně v klidu.
Veganka na útěku (2022) (seriál)
Místo mozku má veganskou kostku...
Batman (2022)
Chtělo to víc deště a tmy.
Nechutně bohatý: Moc a zvrhlost Jeffreyho Epsteina (2020) (seriál)
Slušný prase, ale stačily 2 hodiny.
Survivor Česko & Slovensko - Série 1 (2022) (série)
Jestli TV Nova něco umí, tak totálně posrat celkem zábavný koncept soutěže. Na US verzi jsem koukal rád, ale tohle se nedalo vydržet. Mohli je rovnou posílat na noc do hotelu a rozdávat antidepresiva.
Love Island (2021) (pořad)
To jsem zase něco viděl...
Černobyl (2019) (seriál)
What is the cost of lies?... fakt paráda, dlouho mě něco takhle nebavilo.
Pokání (2007)
83% za co? Nuda taková, že jsem to dokoukal pouze v naději, že se konečně něco stane. Nestalo.