Recenze (42)
Ještěr (2023)
Dobry herecky vykon hlavniho hrdiny, budovani (nekdy falesneho) napeti, kamera a strih supr, story trosku ohrana a predvidatelna, nekdy cliche
Sestry v sedle (2022)
Uvolněná komedie, film příjemně plynul, žádné záchvaty smíchu, ale o to lepší pocit z netlačení na pilu. Sympatické necivilní herectví.
Drive My Car (2021)
lahodící kamera, skvěle zahráno, čechovské dialogy... ale asi jsem to nepochopil
Encanto (2021)
Supr hudba, vkusne animace, silny nosny pribeh, ale zaroven slabe scenaristicky zpracovany.
Sinsegye (2013)
Dobry pribehovy thriller, vykrelene postavy, podmaniva hudba
LEGO® příběh 2 (2019)
Důstojné pokračování, zasmál jsem se, bavilo, aj slzičku jsem málem uronil
Bílý tygr (2021)
Dobré herecké výkony, pěkný vizuál, selhává na scénáři
Moje učitelka chobotnice (2020)
otravný týpek ve slowmo, hezké chobotničky
Kokuhaku (2010)
Bezvadný střih, skvělá narace
Gentlemani (2019)
Pěkně natočená slátanina. Dobrá hudba, fajn herci