Recenze (61)
Greta (2009)
Dost dobrý film, s takovou slečnou bych ale asi v životě nevydržel, protože přesně jednu takovo znám a to se nedá. Postava sice pěkná, ale v hlavě... no... nic :D
Velká premiéra (2022)
Nechutná a trapná sprostá sračka, nekoukatelné. Že se paní Janžurová dokázala takhle ponížit, to u mě teda klesla. Fuj!
Ta druhá (2020)
Super prča, samo hlavně kvůli mé oblíbené Lauren Lapkus. Tohle nemá chybu!
Freakshow (2007)
Celkem OK, sice oproti původní verzi Freaks z roku 1932 slabota, ale já jsem strašně na holky a ta blondýna mě neskutečně rajcovala, akorát škoda, že ji na konci zmasakrovali. Řekl bych pro fanoušky, taková varianta na House of the wax...
Milenec na jeden den (2017)
Celkem milá love story, dodnes nevím, jak jsem na tento film přišel :D Opravdu zajímavá trojka zvláštních lidí řší svoje milostné problémy. SPOILER: jedna šoustá na hajzlech se všema kdo si řekne, druhá chce skočit z okna a fotr nedělá nic :D
V temném lese (2006)
Tak tohle můžu, i přes nepříznivé hodnocení je to přesně film pro mě!
Match Point - Hra osudu (2005)
Tohle můžu, vztahy, romantika a nevěra ve filmu mě vždy bavily. Nejlepší je haluzovej závěr, to se fakt povedlo :)
Svatební radosti (2019)
Super komedie, můžu ji vidět stále dokola. Ta Asiatka hraje super, je moc hezká a vtipná.
Angolský deník lékařky (1984) (TV film)
Dost dobré zpracování, sice jsme se toho moc nedozvěděli, ale jako film neurazí. Navíc, téma je mi blízké, protože tehdy můj nebožtík děda (papírák), měl do Angoly také odjet, no naštěstí babička mu to zarazila a to bylo jediné štěstí. Upřímně, nechápu, jak tam mohl někdo dobrovolně odcestovat (do takové zaostalé prdele), někdo navíc s dětmi (totální magořina) a proč naši soudruzi podporovali stavbu fabriky v téhle díře, to jsem nepochopil už vůbec. Pokud si o tom dopředu něco nepřečtete a o toto téma se nezajímáte, ani se na film nedívejte, nepochopíte nic.
Samaritánka (2004)
Jestli milujete Asiatky (především Korejky) tak, jako já, rozhodně doporučuji, vynikající dílo, i když docela smutné. Řeklo by se Jížní Korea - Soul, moderní město, ale zde uvidíte spíš ty hnusné, "studené" části města a z toho plynoucí negativní nálada. Milovníkům asijské kinematografie rozhodně doporučuji.