Recenze (61)
Pirko (2016)
Docela mazec, nějak, nevím proč, mi to připomnělo film Mandragora (1997), takže další můj oblíběný, i když osud Shakiry po tolika znásilněních a následném pádu, byl značně nevěrohodný. Ale jinak jo, 5*
Sex zabíjí (2007) (TV film)
Naprosto bomba film, který jsem si zamiloval! Jelikož sleduji téma HIV / AIDS (což jsem nechápal, jestli ve filmu studenti fakt byli tak blbí že nevěděli, jaký je rozdíl HIV kontra AIDS, nebo otázky Raychel - jak se to dá chytit? :D) tak se mi to strašně celkově líbí. Jenom mám problém sehnat to v anglickém jazyce, všude česky a na torrenty nejedou :(
Třicet případů majora Zemana - Strach (1975) (epizoda)
Dobře natočeno.
Zelená léta (1985)
Vůbec nevím, jestli to bylo o voze, nebo o koze :D
Okres na severu (1981) (seriál)
Nejlepší seriál se soudruhama, takže čest!
Dotek ruky (1984) (TV film)
Výborné herecké výkony, ale příběh trochu slabší. Ale ten řev, ten řev! Jsem se i párkrát lekl, jak Cupák zařval zničehonic :)
Mandragora (1997)
Scéna u Krysy je top, ten měl dostat oskrara :)
Časovaná bomba jménem chřipka (2006) (TV film)
Velmi zajímavý dokument zabývající se objevením viru H5N1, jeho přenosem z Asie na ostatní světadíly a riziky jeho mutace s následnou pandemií. Dokument nás zavede i na stopu Španělské chřipky do daleké aljašské vesnice, která byla touto nemocí téměř vyhlazena, a která dnešním vědcům posloužila jako zdroj vzorků pro znovuzrození Španělské chřipky, která by mohla být vhodná pro sestavení vakcíny proti ptačím virům.
Prodaná babička (1978) (TV film)
Velmi "lehká" komedie na téma jak se zbavit tchýně. Pro dlouhé zimní večery ideální, ale jinak ničím nenadchne.
Vratné lahve (2007)
Po roce 2000 pro mě nejlepší český film, podobně jako Kolja v 90. letech. Svěží komedie / lehké drama, které baví a neomrzí.