Poslední recenze (7)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Pokud máte rádi komixy od DC (hlavně pak Návrat temného rytíře) budete tento film zbožňovat. Pokud komixy nečtete a nezajímají, vás nechoďte na to. A pokud se vám nelíbil (třeba jen proto že nebyl jak od Marvelu), neříkejte že to je špatný film. Je to výborné filmařské dílo (Snyder je s každým filmem leší a lepší) a to že se jste čekali něco jiného není chyba filmu, ale vaše.
Godzilla (2014)
Na novou Godzillu jsem šel s tím, že se té staré nevyrovná, ale že se alespoň odreaguji u pořádné řežby, podobně jako u Pacifik Rim. Ale Godzilla mě velmi mile překvapila. Ne jenom že stačí původní Godzille, ale i příběh je na úrovni a lidi (alespoň většina z nich) nejsou naprostí blbci. PS: Konec je asi jedna z nejvíc epických věcí ve filmové historii :D
Hell on Wheels (2011) (seriál)
Můj nejoblíbenější seriál vůbec. Skvělé westernové prostředí a perfektní herecký výkon charismatického Ansona Mountna v roli nekompromisního Cullena Bohannona, muže, který se s ničím nemaže a jeho přístup k životu je jednoduchý, zkrátka udělá vše pro to, aby přežil. Doporučuji nejen fanouškkům westernů.