Recenze (22)
Mrakodrap (2018)
Nejvice super mi přijde to, že the Rock dokaže z celkem průměrného příběhu a zapletky udělat “ačkový” film. Je to velmi povedený napětíplný snímek, mohu jedině doporučit 80%
Thor: Ragnarok (2017)
Jednoznačně jeden z nejlepších superhrdinských filmů plný zábavy, akce a prostě všeho, který mohu doporučit naprosto každému. 95%
Jigsaw (2017)
Slabý odvar toho na co jsme byli doposud zvyklí, ale není se čemu divit vyždímat tolik dílů z jednoho příběhu je poměrně obdivuhodné. Dle mého už zbytečné podprůměrné pokračování, plné nenápadných slabých pastí, které byli opravdu nuda. 30%
Dunkerk (2017)
Velmi dobře do sebe zapadající scény které jsou vizuálně naprostá bomba. Jeden z nejlepších válečných filmů, který jsem kdy viděl. Nolan to prostě umí a tak není divu, že to je taková pecka. Film rozhodně doporučuji. 90%
Hitman: Agent 47 (2015)
Průměrná až podprůměrná akční střílečka, která má bohužel k dokonalosti daleko. Rupert sice umí hrát, ale do role Hitmana se prostě nehodí a představoval bych si tam někoho více s charizmatem zabijáka. Od filmu jsem čekal málo tak nejsem zrovna překvapen, že se film neřadí na první příčky. 35%
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Film je zkrátka perfektní a jednoznačně zaslouží první přičku v žebříčku. Více není co řešit 100%
47 metrů (2017)
Viděl jsem spoustu špatných filmů se žraloky, ale tento se do toho řadit prostě nemůže. Jít koukat na tento film s tím, že to bude něco vážného nemá smysl i když se to tak má tvářit, tak i přesto tento film patří mezi ty lepší tohoto "žánru". Podvodní prostředí bylo natočeno k mému překvapení velmi dobře, takže pokud máte rádi tento "žánr" rozhodně můžu doporučit. 45%
Baby Driver (2017)
Film vás nenechá ani chvilku v klidu a celé to působí prostě skvěle a dobře to do sebe zapadá Edgar Wright to prostě umí. Střih do rytmu působí dobře a dodává filmu skvělou atmosféru u které se nebudete nudit. Film mi udělal strašnou radost dobrá práce 95%
Emoji ve filmu (2017)
Námět to byl opravdu dobrý, ale čím déle jsem na film koukal tím více jsem si uvědomoval, že tomu prostě něco chybí. U animáků tohoto typu jste zvyklí na určitou celkovou kvalitu, ale to zde bohužel nedostanete a pokavaď od toho čekáte hodně jako já tak budete zklamaní. Až na pár světlých chvil v podobě chytlavé hudby a pár vtipů to byl film naprosto bez gradace napětí a zvratu podruhé se na to už nepodívám. 35%
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Pěkný lehce nadprůměrný film. Sice jsem si v kině občas připadal jako na nějaké komedii místo na hororu, ale i přesto se tam našlo několik scén u kterých jsem měl opravdu strach tudíž člověk nic nezkazí když se na film podívá. 80%