Recenze (39)
Lajlá na mostě (2018)
Obrovská nouze, bezbrannost, chudoba, a prostě všechno je špatně. Když vláda nefunguje, musí si lidé pomoct sami. Obraz hrdinky která se svým bratrem, bývalým narkomanem, vede protidrogovou terapii v nuzných podmínkách, bez pomoci státu, jen za vlastní finance a ve volným čase, který ji zbude, když není zrovna ve svém zaměstnání. V dokumentu je krásně vidět co všechno nefunguje v systému u našich Afgánských přátel. Takže Afgánistánu se zdaleka vyhnout obrovským obloukem. Západní divák si jen oddechne, co náš systém pro nás všechno děla, a uvědomit si že jsou místa kde lidský život nemá žádnou hodnotu.
Strom na dřeváky (1978)
Sonda do rodin bezzemků, epické dílo. Po shlédnutí to nemůžu dostat z hlavy. Tak citlivé dílo plné pokory a víry jsem snad ještě neviděl. Radost pohledět. Jo dřív se žilo hold jinak. Takhle si nějak přestavuju život v dobách historických v nejnižších vrstvách.. a co těm lidem scházelo, že? Celou dobu jsem jim fandil a chtěl držet ochranou ruku a přát jim klidný život, tak ten film na mě zapůsobil.
Logan: Wolverine (2017)
Výborné vztahové drama, trio Wolverine - Xavier - ta malá holčička bylo emočně velmi vypjatý. Brutální akce je až na druhý koleji.
Rozpolcený (2016)
A přece bylo na konci překvápko!! Jistý návrat hororového mistra.
Cesta do fantazie (2001)
Tolik nápadů v jednom filmu. Fantazie opravdu nemá hranice. Nádhera!
Město 44 (2014)
Tak rozpolcený jsem se u filmu dlouho necítil. Na jednu stranu takový snímek s nákladnou výpravou a vizuálními efekty u nás nikdy nevznikne, což je na jednu stranu škoda. Akční scény jsou zde natočené precizně, s pořádnou dávkou krve a surovosti. Ale na druhou stranu je tady pár scén, které opravdu působí jako pěst na oko, jako kdyby naskočil úplně jiný film. Tvůrci se snažili být asi moderní, a chtěli ta vecpat co nejvíc kůl scén ale naopak to působilo rušivě až k smíchu. Škoda zmařeného potenciálu,
Neutečeš (2014)
Magické a tajuplné, výborná souhra obrazu a zvuku. Líbilo se mi že o konkrétním zlu jsme se nic moc nedozvěděli, prostě je odněkud se vzalo a utéci před ním nelze, jen ho předat dál. Příběh může být pro někoho pobuřující, a někomu může přijít hlavní hrdinka promiskuitní, já s ní problém neměl, fandil jsem jak jí, tak i jejím přátelům. Místy opravdu děsivé, a to že celý příběh je zasazen do prostředí Detroitu, je víc než sympatické. Pro mně nejlepší horor od Sinisteru.
Zloději zelených koní (2016)
Tohle se vážně nepovedlo..měl to být pokus o western či chlapácké dobrodružství? Nebylo to ani jedno, tolik hluchých míst a tolik zbytečných scén úplně o ničem. Potenciál v zajímavé téma to mělo, ale plně nevyužito. Škoda. Hvězdička navíc za Pavla Lišku v charakterově netypické roli.
Grand Canyon (1991)
Zajímavá mozaika, která i po letech neztratila nic své působivosti. Skvěle odvyprávěný příběh.
Na návštěvě (2015)
V nočních scénách jsem se opravdu bál, a to tam strašili jen babička s dědečkem. Výborný od začátku, přes sympatické dětské postavy až po finální rozuzlení.