Poslední recenze (181)
Opičí muž (2024)
John Wick je lepší ve všem..tady mě celkem dost srala roztřepená kamera..hvězda navíc za lidštější příběh..jako jooo dá se to :-) možná někdy časem změním hodnocení na tři :-D
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
hororovost z prvních dvou filmů je dávno fuč už v minulém díle..od tohodle dílu jsem nic nečekal..a ejhle.. je to o kousek lepší než Na Konci Světa..ale na první dva díly to zdaleka nemá..Johnny Depka to jakž takž drží nad vodou
Hrozba smrti (2024)
o fous lepší než původní Road House...ale taky to není žádná sláva..