Poslední recenze (23)
Gilmorova děvčata: Rok v životě (2016) (seriál)
Na gilmorkách jsem vyrostla. O to víc jsem se těšila, jak dopadnou "dospělé" díly, ale bohužel to pro mě bylo trochu zklamání. Chyběl tomu ten jejich rychlý spád, šmrnc... a chyběla tomu Sukie. Měla jsem pocit, že Lorelai hraje jiná herečka, z Rory se stala lehká děva bez vlastního stylu a zásad, nepochopitelně závislá na Loganovi. Tolik zmiňovaný muzikál tam byl zařazený asi omylem, stejně jako poslední výstup Brigády života a smrti. Gilmorova děvčata jsem začala poznávat až v druhé polovině posledního dílu, takže škoda, že to nebyl díl první - ostatní díly na mě byly dlouhé...tzn. že mě nudily.
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Adamsovic rodinka+Tim Burton=Řada nešťastných náhod. Výborný herecký výkon Jima Carreyho a Maryl Streepové, oba měli dobře napsané postavy. Pokud jste zastánci černého humoru, bude se vám to zaručeně líbit.
Banditi (2001)
Ze začátku to vypadá na pěknou akční komedii, ale asi po půl hodině příběh stagnuje a chybí mu švih.