Oblíbené seriály (10)
Odpočívej v pokoji (2001)
Best of.
Father Ted (1995)
Poté, co jsem zapnul tento seriál a zhlédnul jsem první sérii mi došlo, že můj život byl do té doby strašně smutný!! Přiznám se, že se mi nestalo, abych se u nějakého sitcomu, a že jsem se jich nadíval moc, nezasmál tak vydatně, tak hojně a tak hlasitě, jako u tohoto. Všechny postavy jsou dokonalé a i teď v průběhu druhé série nejsem schopný určit, která je nejlepší. I když, anebo možná právě protože, se jedná o nejhrubší, nejdementnější a nejjednodušší druh humoru, strhne vás to a dá vám to vzpomenout na ty nejlepší britcomy, které se objevily a nebojím se to říct, silně šlape na paty i Monty pythonům. Nechci domýšlet, co by vzniklo, kdyby se Graham Lineham narodil o pár let dřív a spolčil se s MP. Děkuju Bohu za tento seríál všem svatým !!
Akta X (1993)
Je to moje mládí a pátky večer prosezené u tv Nova. Je to moje srdeční záležitost a strach. Mrtvé ticho. Padá soumrak, Poslední odpočinek Clidea Bruckmana, Tooms, je to moje prodloužená mícha z pubertálních let, a i když jsem v závěru trochu vypouštěl, protože konspirace konspiračních událostí ve světle jiných konspirací zkonspirovaných ultrakonspiracemi už trochu nedávali jasno, musím takto a né jinak. Za pět.
Liga gentlemanů (1999)
Neuvěřitelný, geniálně vtipný svět.
Black Books (2000)
Městečko South Park (1997)
Ajťáci (2006)
Městečko Twin Peaks (1990)
Garth Marenghi: Nemocnice na kraji světa (2004)
Garth Marengi je splétač snů. Ale spíš než sny to jsou nejhorší můry..a to čistě z divákova hlediska. Namícháno to nejhorší, co se v seriálech vyskytuje, v té nejhorší kvalitě tím nejhorším režisérem. Máme tu vrchol dekadence, parodie. Art deko humusu. Výborná zábava. Jediné dílo, které neumím popsat. Pro fajnšmekry. 10/10