Poslední recenze (199)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
najviac uskodilo filmu to že bol marketing postavený na tom že to budu druhé starwars. Inak film samo sebe nie je zlý a 133 minut mi utieklo velmi rýchlo
Argylle: Tajný agent (2024)
príjemna oddychovka, ktoru treba brat s nadhladom
Jumanji: Další level (2019)
Pri druhom pozreti som si to to neskutocne uzil. Najviac som s asmial hlavne na linke dvoch starcov ktory nemaju ponatia co je pocitacova hra a samozrejme z ich senility