Recenze (92)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Zack asi začal brát slušnej matroš...
Duna: Část druhá (2024)
Masivní podívaná, která vás od začátku pohltí a na konci si budete zoufat proč to není delší. Ten zvuk. EPIC! Nezbývá než se těšit na PART III.
Aquaman a ztracené království (2023)
Film o ničem. Horší než jednička, ale průser to jako jiné DC výtvory není. 60 %
Temný případ - Part 2 (2024) (epizoda)
Dámy a pánové, máme tu sequel k 1. serii. Tuttle corp? Travis Cohle? Rusta Cohla táta. Neposerte mi radost v dalších dílech :) Hodnocení některých lokálních expertů je pozoruhodné, dávat 1 nebo 2 hvězdy, nemám slov :) 75 %
Zabiják (2023)
3. hvězda jen za Tildu. To je jediný co si z toho filmu vybavím. Bída Finchere, BÍDA! Kéž bys raději natočil další serii Mindhuntera.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Tohle nemá nic. Hroznej vizuál, žádná hloubka, nuda nuda nuda. Dal jsem tomu 3x šanci a to jen proto, že jsem u toho 2x usnul.
Loki - Season 2 (2023) (série)
WOW. Yggdrasil :)
Zaklínač - Série 3 (2023) (série)
Solidní katastrofa, dojebaný ze všech stran. Opravdu se divim, že to Henry vydržel 3 série. Dá se na to koukat jen díky němu a když neni v záběru, má člověk chuť to regulérně vypnout. Zde má cesta s Geraltem končí.
Avatar: The Way of Water (2022)
Přirovnal bych to k Fife 23 - hrozná sračka...
Tropická bouře (2008)
Geniální. V tomhle dnešním gendrovým bordelu rezonuje ještě víc. Downey výbornej.