Recenze (6)
Srdíčko (1987) (TV film)
Líbí se mi Jana Hlaváčová,jedna z nejlepších našich hereček.Také ponuré místo Staré Prahy bylo vybráno skvěle.Moc se mi líbí i příběh.
Panenka (1980) (TV film)
Líbila se mi kniha a líbí se mi i televizní zpracování.Dobře vybráni herci.
Trable prcka Binka (1994)
Nejhezčí komedie,kterou za ta léta znám.
Slečna Marplová - Sittafordská záhada (2006) (epizoda)
Jsem zklamaná.Škoda,že režisér použil jména z knížky(která je vynikající) se kterou toto nemá nic společného.Jako zcela jiný příběh by to bylo dobré.
96 hodin: Zúčtování (2014)
Film rozhodně nedosahuje úrovně jedničky, možná tak dvojky. Liam Neeson působí dýchavičně a vyžile, jeho parkour na začátku filmu nepůsobí věrohodně. Dougray Scott více připomíná labilního kryptoanalytika z Enigmy než padoucha. Luc Besson by již v této sérii neměl pokračovat.
Kód Enigmy (2014)
mnohem zdařilejší snímek než Aptedova Enigma. Benedictu Cumberbatchovi lze věřit jak podivínskou genialitu, tak skrývanou homosexualitu. Keira Kneightley ve vedlejší roli tento film posouvá ještě výš. 8 nominací na Oscara nejsou náhoda.