Recenze (494)
Pink Floyd: The Wall (1982)
Film kterej na mě zapůsobil tak silně jako už dlouho žádnej... Naprostá genialta v nadčasovém provedení.. Vřele doporučuji!!!
Teta (1987) (seriál)
při sledování tohoto seriálu jsem jakožto dítě nevycházel z údivu...i teď s odstupem několika let mi při vzpomínce na něj naskakuje husí kůže...a to podotýkám jsem ho od dětství neviděl.. píšu jen co se mi vybavuje.. a vím že slovo PODIVNOST je na místě.. ;)
Boháč a chudák (2005) (TV film)
Jedno z největších pohádkových zklamaná letošních Vánoc (2005).. Bohdalová hraje úplně stejně jak v Nesmrtelné tetě.. Jakub Prachař toho talentu taky moc nepobral (ikdyž v jiné pohádce Království Potoků už byl ztravitelnější) a ten příběh taky žádná sláva.. prostě pohádka zmetek..
Český sen (2004)
Chvílema mi to přišlo poněkud dlouhé.. Zkrátit tak o 15 minut a je to paráda.. Přesně se ukázalo jací lidi jsou.. a to nejen v česku... jen je mi líto těch babiček které se tam brouzdaly přes louku o berlích..
Saw 2 (2005)
Celý film se nese v duchu prvního dílu. A to tak velmi že si budete říkat, pane bože měli to zapotřebí. Čím dýl se na to budete dívat tím víc vás utvrdí, že jedničku jsou holt jedničky a to,žé v téhle dvojce můžeme vidět opravdu spoustu špatných hereckých výkonů, nevyrovnanosti a spoustu klišé vás v tom jenom utvrdí. Střih je místama tak rychlý a ze začátku tak často servírovaný že vás z toho bude bolet hlava.. ale teď si možná říkáte, proč tomu ten pták dal 4*.. no odpověď je snadná.. v průběhu filmu dojde k něčemu co mě totálně uzemnilo a říkal jsem si:"fíííííháááá, to je něco!!!" takže za to NĚCO dávám o * navíc tudíž výsledná je za 4..;-)
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Právě jsem se dokoukal a abych řekl pravdu, z celkového dojmu jsem celkem zmaten.. Vím, že je to obsáhlá kniha (nečetl jsem jí ale četl jsem o ní ;) ale to mi neříkejte že by se to nedalo zkompletovat aby to vyznělo uceleným dojmem... Zezačátku jsem vůbec nevěděl která bije a po celý film jsem si připadal o krok vzadu.. Doporučuji ted, vidět tenhle film víc jak jednou..
Slovácko sa nesúdí (1975) (seriál)
Je to prostě super... Pravda?Pravda...
Hvězdná pěchota 2: Hrdinové Federace (2004)
abych pravdu přiznal,místama jsem se v těch záběrech úplně ztrácel... total nepřehledný... ale jinak sra*ka no.. :)
3:15 zemřeš (2005)
Po celou dobu filmu děj graduje a ubírá se nějakým směrem.. Atmosféra záběr od záběru houstne a vy se těšíte co za monstr scénu přijde nakonec.. A tady je kámen úrazu - konec.. Totálně,debilně zvládnutej kdy po skončení filmu si říkáte,co to mělo k sakru bejt!!Ale jinak Ryan R. hraje vážně parádně.Daleko líp než třeba v Bladeovi,kde hláškoval jak Eminem na rapperský soutěži..
Slečna Marplová - Mrtvola v knihovně (2004) (epizoda)
Naprosto imbecilní režisér který tento předlohu po*ral jak mohl!!!Pane bože ani nevím,byla to komedie nebo detektivka??Na mísení žánrů jsem si po chvíli zvykl ale ne na plytkou režii a spejblovsky vypadající hlavní představitelku která hrála v každým záběru úplně jinak! Je to smutné,ale horší adaptaci jsem zatím neviděl a doufám že ani neuvidím.. total bez atmosféry.. hau