Recenze (78)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Tak tohle se těm Španělům fakt povedlo. Úžasně laděná 5. chodová večeře s nejlepšími ingrediencemi. Dokonalost v každém tahu nože... Ciao Bella
Loki (2021) (seriál)
Tohle mělo bejt úvodní před vším. . . Naprostá časoprostorová bomba. . . Můj Apetit si tu přišel na své, až jsem byl přežranej .)
Svět podle Putina (2017) (seriál)
Mě to úplně změnilo náhled právě na Putina. I když to, že amerika se nasere do všeho... To už asi většina z nás chápe už delší dobu :) Myslím že jako portrét se to zdařilo!
Letuška (2020) (seriál)
Nedokoukáno... musím říct že od začátku mě to neoslovilo!
Rychle a zběsile 9 (2021)
Mě to v celku bavilo... Sice přepálené jako všechny ostatní díly ale to k tomu asi i patří...Za mě 3 *
Ptačí průvodce pro všechno (2013)
Ptáci jsou fajn ale že bych na nich stavěl film :( to asi nee .)
Bright (2017)
Naprostá pecka... nechápu proč to někoho nenapadlo už dříve! Všechny palce hore .)
Jeden musí z kola ven (2011)
To byla ale nuda...co víc dodat...
Podfukáři (2004) (seriál)
Od 5. série už to stojí za SH*T :/
Ano, šéfová! (2018) (pořad)
Odpad je asi to nejvýstižnější slovo k popisku na tento pořad!